Do zadań Działu Organizacyjno-Prawnego należą wszelkie działania związane z zabezpieczeniem sprawnej realizacji działalności podstawowej w obszarze dydaktycznym, naukowym, zadań ustawowych i statutowych Centrum Medycznego, prowadzenie wszystkich spraw dotyczących kontroli zarządczej, jak również w zakresie spraw szpitali i oddziałów klinicznych CMKP, oraz działania związane z informacją i promocją.
Dział Organizacyjno-Prawny
-
Zadania Działu w zakresie spraw dotyczących działalności podstawowej
- w zakresie spraw dotyczących działalności podstawowej w obszarze dydaktycznym, naukowym oraz zadań ustawowych i statutowych Centrum Medycznego:
- opiniowanie pod względem prawnym i pomoc prawna przy opracowywaniu materiałów do postępowań administracyjnych i innych postępowań wewnętrznych prowadzonych w Centrum Medycznym;
- przygotowywanie projektów dokumentów wewnętrznych: wzorów umów, zarządzeń, regulaminów, uchwał we współpracy z właściwymi dla danej sprawy jednostkami organizacyjnymi;
- opiniowanie pod względem formalno-prawnym i redakcyjnym projektów umów, aktów prawnych, korespondencji i opracowań dotyczących funkcjonowania Centrum Medycznego, przygotowywanych w jednostkach organizacyjnych Centrum Medycznego;
- udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii, dotyczących obowiązującego prawa oraz współdziałanie z właściwymi jednostkami organizacyjnymi w ustalaniu wykładni i jednolitej interpretacji obowiązujących przepisów, z zakresu działania Centrum Medycznego;
- zabezpieczenie sprawnej realizacji zadań wymagających pomocy prawnej, udzielanej przez podmioty zewnętrzne świadczące pomoc prawną;
- prowadzenie rejestru skarg dotyczących działalności Centrum Medycznego oraz koordynowanie spraw związanych z ich rozpatrywaniem.
2. w zakresie spraw związanych z zabezpieczeniem sprawnej realizacji działalności podstawowej Centrum Medycznego:
- opracowywanie projektów dokumentów oraz wzorów umów zawieranych przez Centrum Medyczne, dotyczących działalności administracyjnej;
- prowadzenie rejestru wydawanych w Centrum Medycznym wewnętrznych aktów prawnych (regulaminów, zarządzeń, okólników, dokumentów oraz innych aktów prawnych), rejestrowanie porozumień i umów zawartych przez Centrum Medyczne oraz archiwizowanie „pierwszych egzemplarzy” w/w aktów;
- koordynowanie nadawania uprawnień oraz prowadzenie rejestrów: pełnomocnictw i upoważnień udzielanych pracownikom Centrum Medycznego, certyfikatów kwalifikowanych podpisów elektronicznych, upoważnionych użytkowników platformy ePUAP oraz innych jeśli powstaną,
- podawanie do wiadomości jednostkom organizacyjnym Centrum Medycznego wewnętrznych zarządzeń, poleceń służbowych, okólników oraz innych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Centrum Medycznego w zakresie ustalonym w odrębnym trybie.
-
Kancelaria
- zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów z uwzględnieniem przestrzegania przepisów instrukcji kancelaryjnej i obsługa komórek organizacyjnych w zakresie dystrybucji korespondencji, prasy i wydawnictw;
-
Pracownicy Działu Organizacyjno-Prawnego
mgr Olga Juźwiak – Kierownik Działu
tel. 22-5693-781
e-mail: olga.juzwiak@cmkp.edu.pl
pokój 105mgr Magdalena Jankowska – p.o. Zastępcy Kierownika
tel. 22-5693-782
e-mail: magdalena.jankowska@cmkp.edu.pl
pokój 104mgr Joanna Kabala – Specjalista
tel. 22-5693-784
joanna.kabala@cmkp.edu.pl
pokój 104mgr Marta Witkowska – Specjalista
tel. 22-5693-710
e-mail: marta.witkowska@cmkp.edu.pl
pokój 123KANCELARIA:
mgr Agnieszka Paciorek – Specjalista kierujący zespołem pracowników
tel. 22-5693-711
e-mail:
agnieszka.paciorek@cmkp.edu.pl
pokój 29Weronika Kozak – Specjalista kierujący zespołem pracowników
tel. 22-5693-711
e-mail: weronika.kozak@cmkp.edu.pl
pokój 28Maria Skrzycka – Specjalista
tel. 22-5693-711
e-mail: maria.skrzycka@cmkp.edu.pl
pokój 29Katarzyna Sterna – Referent
tel. 22-5693-755
e-mail: katarzyna.sterna@cmkp.edu.pl
pokój 28Daria Ciszewska – Referent
tel. 22-5693-755
e-mail: daria.ciszewska@cmkp.edu.pl
pokój 28ARCHIWUM: pokój 24
mgr Krystyna Kałuża – Specjalista
tel. 22-5693-772
e-mail: krystyna.kaluza@cmkp.edu.plMarcin Miksza – Starszy referent
tel. 22-5693-772
e-mail: marcin.miksza@cmkp.edu.pl -
Archiwum i system archiwizacji EMIKS
- prowadzenie archiwum zakładowego, przyjmowanie i wydawanie akt zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;
- nadawanie dostępów oraz haseł do systemu EMIKS;
Wszelkie pytania i problemy prosimy kierować do osób odpowiedzialnych za obsługę systemu:
Krystyna Kałuża – Specjalista
tel. 22-5693-772
e-mail: krystyna.kaluza@cmkp.edu.plMarcin Miksza – Starszy referent
tel. 22-5693-772
e-mail: marcin.miksza@cmkp.edu.pl